Barbatul-Fecioara


Ce trebuie sa stiti despre el, daca norocul sau ghinionul va indreapta spre barbatul din zodia Fecioarei, este ca nu trebuie sa va asteptati la o iubire romantica, “ca-n filme”, cu multe dovezi de iubire, nu veti auzi declaratii de dragoste, nu veti construi impreuna frumoase castele de nisip si nu veti visa impreuna, daca la asta va asteptati.

Barbatul din semnul Fecioarei traieste aproape total in lumea lui concreta, materiala si eficienta, inteligenta lui activa nu are timp pentru abstractizari romantice, si, daca vreti sa-l pastrati trebuie sa va inarmati cu multa, foarte multa rabdare.

Nevoia lui de a-si darui afectiunea se manifesta, mai ales, in dragostea innascuta pentru munca, devotamentul fata de familie si prieteni, nu este egoist, dar nici nu-si etaleaza in public emotiile, desi le simte si le traieste intens. Manifestarile zgomotoase de iubire il sperie, ii strica ceva din nevoia lui de ordine si disciplina.

Ati putea crede ca aveti de-a face cu o combinatie ciudata de otel si gheata, dar cu rabdare, la temperatura potrivita, totul se poate…totul.

Drumul catre barbatul din semnul Fecioarei este lung si complicat. Fiind un perfectionist in iubire ca si in viata, el cauta calitatea si nu cantitatea. Nu este un cuceritor ca leul sau taurul si nici nu se lasa usor cucerit, datorita instinctului sau firesc spre castitate si puritate, si cum masura calitatii i-o da intuitia, iar calitatea nu este de gasit chiar pe toate drumurile, iubesc foarte rar, si de cele mai multe ori iubirea pentru ei este prilej de neliniste si nu de efuziuni sentimentale.

Barbatii din zodia Fecioarei accepta cel mai usor statutul de celibatar, singuratatea nu o resimt ca un traumatism. Si totusi, in felul lor calm si linistit, dupa ce au cumpanit bine totul, iubesc arzator si chiar poetic. Desi niciodata pus pe aventura, barbatul din semnul Fecioarei poseda un fel de arta subtila a seductiei. El este un amalgam de intelect si material, destul de detasat si rational pentru a sfarama cu sange rece multe inimi, desi ramane, in general, in sfera platonica, atingand numai rareori pragul pasiunii, aceasta fiind exceptia si nu regula.

Exista intotdeauna acel ceva curat si pur in iubirea barbatului din zodia Fecioarei. El nu se va grabi niciodata cand isi alege ,,obiectul” iubirii lui, pentru ca alege greu, conform principiilor sale, in casnicie isi va dori o relatie decenta, sincera, fara tensiuni, o viata linistita si normala.

Barbatul-Fecioara este foarte greu de provocat emotional, pentru ca isi stapaneste, la fel de bine, emotiile ca si gandurile. Poate trai perioade lungi fara sa simta nevoia unei partenere de viata.

Si chiar atunci cand este sigur ca alegerea este facuta, o va recunoaste cu timiditate chiar fata de el insusi. Cand este pe punctul de a “ceda” sentimental, intra in joc sistemul lui propriu de alarma, prudenta si mai ales talentul…actoricesc. Rezervat si discret, este la fel de metodic si in iubire ca in tot ce face. Ii lipseste entuziasmul sentimental, nu este, in nici un caz, un romantic, dar are acea mare calitate de a sti sa faca o femeie fericita. Sentimentele lui sunt solide si clare, nu cunosc fluctuatiile de intensitate specifice altor semne zodiacale, Leul, Scorpionul, Sagetatorul sau Capricornul, totul este liniste, calm si siguranta.

Barbatul din zodia Fecioarei iubeste rar, unic, puternic si, mai ales, constant. Poate fi un partener loial, tandru, original. Nu va uita niciodata zilele de nastere sau aniversarile, desi nu va intelege prea bine de ce tineti atat de mult la ele, nu este genul de gelos pasionat, desi este un posesiv.

Si sunt la fel de originali…in despartiri. Acestea nu vor fi niciodata galagioase, ci discrete, fara regrete, fara reprosuri si lacrimi, ci, pur si simplu, un capitol incheiat, o iesire discreta din scena.

Desi nu au, in general, o mare dorinta de a avea copii, atunci cand ii au, sunt niste tati aproape perfecti, care isi iau rolul foarte in serios. Isi petrec foarte mult timp cu copiii, vor sa le transmita propriile principii si “standarde de calitate”, prin educatie, disciplina, si, mai ales, prin puterea exemplului. Se preocupa in mod deosebit de intelectul si educatia copiilor, oricate sacrificii ar face, de la comportament la muzica si arta, istorie, civilizatie sau etica. Si in educatia copiilor, barbatul Fecioara este un perfectionist.

Nu este chiar un inger, are de multe ori stari nervoase, isi face de multe ori false probleme care sunt pentru el un fel de exercitiu mental necesar, dar chiar daca va lipsi o doza de fantezie si romantism, aceasta este compensata de liniste si siguranta.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • Adela  On ianuarie 11, 2010 at 9:02 pm

    Mi se pare descrierea cea mai apropiata de realitate pe care am gasit-o pe net, desigur raportata la propria mea experienta.

    • ariadnaf  On ianuarie 11, 2010 at 9:16 pm

      Ma bucur sa aflu acest lucru. Multumesc pentru vizita si pentru apreciere. 🙂

    • Rodica  On septembrie 29, 2010 at 2:24 pm

      Descrierea perfecta a unui barbat din Fecioara. Necesita intr-adevar foarte multa rabdare. Dar vreau sa Va spun, ca are nevoie de dragoste, de caldura, de intelegere. E complicat sa ai o relatie cu barbatul-fecioara, dar … in final, o privire si e de-ajuns.

  • Cypyboy  On iunie 12, 2010 at 12:06 pm

    Ma descrie cel mai bine.
    Foarte buna descrierea.

  • alex  On iulie 4, 2010 at 5:25 pm

    foarte buna descrerea!!!
    seamana perfect cu mine!!!

    • ariadnaf  On iulie 4, 2010 at 5:55 pm

      Bine, Alex, ma bucur ca te-ai regasit in descriere! Multumesc pentru vizita si te mai astept sa-ti spui parerea. 🙂

  • alexutzu  On august 21, 2010 at 3:18 pm

    mai bine de atat nici eu nu ma puteam descrie…o descriere perfecta!!!

  • Daniela  On august 26, 2010 at 7:06 pm

    Convietuiesc de 10 luni cu un barbat nascut pe 18/09/1967.La inceput era super indragostit.Ma tinea numai in palma.Apoi,eu,care nu prea credeam in dragostea asta a lui,stateam mai distanta,ii puneam mii de intrebari,daca ma iubeste…alea alea.El ma linistea si in fine totul mergea inainte.Acum vreo 2 luni a intilnit o ex,eu am aflat si am facut crize.El mi-a spus ca simtea nevoia sa vb cu ea.Eu atit l-am exasperat ca mi-a spus ca raminem doar prieteni si gata.El se intoarce la ea.Eu nu vreau sa cred.Nu i-am gresit cu nimic.De atunci s-a schimbat.Nu ma mai alinta.Sta la distanta.Eu il vreau ca inainte.Pt 8 luni a fost perfect.Ultimele 2 luni un cosmar.Locuim impreuna si stiu ca pe fosta nu o cauta,dar spune ca in decembrie cind se duce la ai lui o cauta si ii vb.Stiu ca s-au auzit o data si atit.Eu vreau sa ramina cu mine.Ce sa fac????Eu sint un pic mai lipicioasa.Acum parca il iubesc ca o nebuna.Il imbratisez,il sarut dar pare ca el nu e prea incintat.Eu sint varsator.Credeti ca joaca doar teatru?A fost o vreme ca mi-a spus ca sint femeia pe care astepta de-o viata.Credeti ca l-am pierdut?Pot sa mai fac ceva?Eu am 39 de ani nu sint un copil.Mie imi place,dar s-a blocat.Mai bine spus…l-am blocat eu.Aproape sa ma faca sa tac mi-a spus gata!

    • ariadnaf  On august 26, 2010 at 11:50 pm

      Draga Daniela, cred ca cel mai bine ar fi sa aveti o discutie referitor la ceea ce se intampla, ca intre doi oameni maturi. El trebuie sa-si dea seama ca, facand acest pas, te poate pierde. Sau poate doar te testeaza, sa vada cum reactionezi.
      Si pentru ca mi-ai spus ziua lui de nastere, iti scriu cateva randuri despre cei nascuti pe aceasta data:

      Personalitate: Apartineti tipului cartezian; astfel, cuvintele invaluitoare, promisiunile frumoase si vorbele dulci ce va sunt murmurate la ureche nu va influenteaza si aproape ca va lasa nepasator. Nu credeti decat in ceea ce este concret: puterea banului, ideile originale si lucrative, propunerile scrise si contractele semnate. Cei ce va respecta felul de a fi resimt afectiune pentru dv., va admira spiritul echitabil, inteligenta si cultura generala. Rational si perseverent, privilegiati relatiile stabile, sincere, ce respecta nevoia dv. de independenta. Cu toate ca sunteti foarte talentat si, din multe puncte de vedere, de invidiat, ramaneti o persoana simpla si fara pretentii, iubitoare a naturii si artelor, intotdeauna gata sa va ajutati aproapele.

      Dragoste: Partenerul dv. trebuie sa fie serios in angajamentul sau, iubitor si pozitiv.

      Bani/profesie: Va valorificati intregul potential pentru a obtine un serviciu bun si o situatie financiara de inalt nivel.

  • Daniela  On august 27, 2010 at 9:30 am

    multumesc mult pt rindurile tale.Eu sint nascuta pe 11/o2/1971.Deci mi-ai spus ca pe el vorbele dulci nu prea il incalzesc.Cred ca aici trebuie sa ma schimb.Straniu dar si pe mine ma lasa rece.De aceea nu prea m-am implicat serios cu el,era prea dulce.Acum ca simt ca s-a schimbat,parca am innebunit.Ma bag in sufletul lui.Zici ca sint numai miere.Probabil imi lipsesc mingiierile lui si le caut cu orice pret.De asta ma comport asa.Adica cred ca de asta….Deci spui ca daca as fi mai detasata,mai distanta,mai „serioasa”as putea sa-l deblochez….asa am inteles eu.

    • ariadnaf  On august 29, 2010 at 10:51 am

      Cu placere. Cam asa, se pare ca este o persoana pentru care ratiunea primeaza, ordonat, metodic. Incearca sa te comporti echilibrat, fara sa cazi intr-o extrema sau alta. Oricum, fara scene, crize, pentru ca nu vei face decat sa-l indepartezi. Este sensibil la dezacorduri, violente, stres prea mare.

  • cristina  On octombrie 12, 2010 at 3:09 pm

    Buna! imi place foarte mult modul au de a caracteriza. Crezi ca daca ti-as lasa data nasterii unui barbat fecioara care ma intereseaza foarte mult, ai putea sa imi spui mai multe despre el? 16.09.1968. Multumesc aniticipat!

    • ariadnaf  On octombrie 12, 2010 at 6:48 pm

      Personalitate: Foarte departe ca fire de genul domestic, nu vi se pare multumitor sa va faceti un cuib in care sa leneviti. Inlauntrul dv. arde un foc mistuitor, o nevoie de nestapanit de a merge, tot mai departe, tot mai sus, de a pleca in cautarea unei comori sau a unei himere, de a invata si de a infaptui. Cei care incearca sa va schimbe optica sau sa va franeze elanurile sunt pusi rapid si ferm la locul lor. Cautati compania oamenilor cultivati, straluciti si rafinati, care au un discurs inteligent si elocvent. Puteti multumi vietii pentru ca v-a inzestrat cu o natura competitiva, curajoasa si inflacarata, deoarece pe noroc nu puteti conta. Folositi rasul si umorul pentru a combate stresul, pentru a dezamorsa situatiile tensionate si a vedea viata sub alt unghi.

      Dragoste: Foarte emotiv, va simtiti frustrat atunci cand nu obtineti ceea ce doriti sau asteptati.

      Bani/profesie: Sunteti gata sa faceti toate concesiile pentru a avea tot ce este mai bun: profesie, bani, familie.

  • cristina  On octombrie 12, 2010 at 6:53 pm

    Multumesc foarte mult! Descrierea e mai mult decat potrivita! Dar cum se poate cuceri un asemnea barbat? Stiu ca poate n-ar trebui sa mai insist si poate ca stresez dar…chiar ma intereseaza barbatul in cauza….

    • ariadnaf  On octombrie 12, 2010 at 7:05 pm

      Cu placere. Fii tu insati, fara niciun fel de artificiu, iar daca vrei sa-i placi, incearca sa te adaptezi exigentelor lui.

  • uzi :)  On decembrie 25, 2010 at 8:05 am

    Fascinant, in proportie de 98% tot ce am citit e adevarat nu credeam in chestii de genul dar bag de seama ca funtioneaza oarecum doar daca nu e o coincidenta stranie,mult prea stranie.
    Totusi am o problema si e legata de site 🙂 tot timpul in care am citit am avut impresia ca sunt fumat din cauza punctelor albe care presupun ca`s fulgi de zapara si e ceva temporar.
    Inca odata foarte tare 🙂 sunt uimit!

    • ariadnaf  On decembrie 25, 2010 at 1:55 pm

      Ma bucur. 🙂 Coincidenta sau nu…Nu mai conteaza…
      Da, punctele albe care plutesc pe site sunt fulgi de zapada. 🙂
      Sarbatori fericite!

  • Daniel  On decembrie 31, 2010 at 3:21 pm

    Buna. Ma declar extraordinar de multumit de site-ul dvs, recunosc ca descrierea facuta barbatului Fecioara ma caracterizeaza. Am si eu o rugaminte, ca am observat ca obisnuiti: imi puteti spune mai multe despre cel nascut pe 18.09.1984? va multumesc frumos si sarbatori fericite.

    • ariadnaf  On ianuarie 3, 2011 at 6:15 pm

      La multi ani! 🙂

      Pentru 18 septembrie:
      Personalitate: Apartineti tipului cartezian; astfel, cuvintele invaluitoare, promisiunile frumoase si vorbele dulci ce va sunt murmurate la ureche nu va influenteaza si aproape ca va lasa nepasator. Nu credeti decat in ceea ce este concret: puterea banului, ideile originale si lucrative, propunerile scrise si contractele semnate. Cei ce va respecta felul de a fi resimt afectiune pentru dv., va admira spiritul echitabil, inteligenta si cultura generala. Rational si perseverent, privilegiati relatiile stabile, sincere, ce respecta nevoia dv. de independenta. Cu toate ca sunteti foarte talentat si, din multe puncte de vedere, de invidiat, ramaneti o persoana simpla si fara pretentii, iubitoare a naturii si artelor, intotdeauna gata sa va ajutati aproapele.

      Dragoste: Partenerul dv. trebuie sa fie serios in angajamentul sau, iubitor si pozitiv.

      Bani/profesie: Va valorificati intregul potential pentru a obtine un serviciu bun si o situatie financiara de inalt nivel.

  • georgia  On ianuarie 3, 2011 at 2:15 pm

    La multi ani!
    Am si eu rugamintea sa-mi furnizezi cateva detalii despre un barbat nascut pe 10.09.1972, daca se poate.
    Multumesc anticipat si un an plin de impliniri!

    • ariadnaf  On ianuarie 3, 2011 at 6:49 pm

      La multi ani! 🙂

      Pentru 10 septembrie:
      Personalitate: Iubiti viata in general si stiti sa-i apreciati atractiile si frumusetile. Va simtiti bine atat in calmul naturii, cat si in vacarmul unui centru comercial. Daca celor mai multi oameni le place sa posede bunuri, nimeni nu va intrece sub acest aspect. Aveti un talent innascut de a anticipa ocaziile favorabile, de a obtine castiguri si de a va folosi de norocul ce va insoteste uneori, in rezumat, va conduceti cu multa abilitate toate afacerile. Atragator si apropiat, legati rapid relatii de prietenie, pastrand multe dintre ele vreme indelungata. Simplu in obisnuinte si in tinuta vestimentara, va place sa plecati in cautarea aventurii, sa faceti descoperiri si sa intalniti persoane apartinand unor nationalitati si culturi diferite.

      Dragoste: Sunteti direct, tandru si plin de fantezie; cu toate acestea, aventurile de o seara nu va intereseaza.

      Bani/profesie: Aveti cu adevarat un talent special pentru afaceri, dovedit si de situatia dv. financiara.

  • ionut  On ianuarie 4, 2011 at 12:02 am

    Va rog frumos sa-mi furnizati cateva informatii despre barbatul fecioara nascut in data de 07/09/1995

    • ariadnaf  On ianuarie 22, 2011 at 11:57 am

      Personalitate: V-ati dori sa puteti incetini ritmul atat de rapid de evolutie al lumii, sa-i convingeti pe oameni sa fie mai putin materialisti, sa determinati o intoarcere la surse si la simplitate. Dar, fiind totusi atasat de bunurile pe care le detineti si ambitios, pentru ca doriti sa ajungeti pe pozitii inalte si sa va faceti un loc sub soare, pastrati pentru dv. visul de sobrietate si de pace universala. Devotat si talentat, va implicati deplin in toate activitatile, precum si in problemele carora le acordati o importanta speciala. Fidel familiei, va luati rolul si responsabilitatile foarte in serios. Nu va plac oamenii fatalisti si pesimisti; din punctul dv. de vedere, nimic nu este imposibil daca exista vointa si daca se fac eforturile necesare.

      Dragoste: Daruiti mult partenerului si asteptati sa va raspunda in acelasi mod.

      Bani/profesie: Puternic si cu incredere in afaceri, va respectati cu greu propriul buget.

  • cristina  On ianuarie 17, 2011 at 11:28 am

    Buna.Se poate sa imi spuneti ceva despre femeia nascuta pe 24 august? Multumesc!

    • ariadnaf  On ianuarie 22, 2011 at 11:45 am

      Personalitate: Constiincios, performant si meticulos, aveti toate atuurile ce va permit sa faceti lucrurile asa cum doriti, adica intr-un mod perfect. Sunteti foarte mandru cand reusiti sa rezolvati probleme spinoase, sa clarificati situatii complexe si sa faceti fata celor mai complicate incercari. Cu toate ca de multe ori gandurile va sunt imprastiate, redeveniti foarte concentrat atunci cand circumstantele o cer. Loial si cinstit, va respectati intotdeauna promisiunile si sunteti un prieten de calitate, pe care se poate conta. Va place sa traiti noi experiente; ele va devin o sursa de invataminte, de amintiri si de cunostinte. Aveti rabdarea si generozitatea necesare pentru activitati de invatamant si formare, incadrare de personal, conducere.

      Dragoste: Optimist si pozitiv, aveti nevoie de un partener echilbrat si prezent in toate ocaziile.

      Bani/profesie: Cu toate ca aveti o situatie financiara de invidiat, ceea ce va preocupa inainte de toate este nivelul dv. de trai.

  • demonia87  On februarie 27, 2013 at 10:00 pm

    Nimic din ceea ce se spune de rău despre nativul din zodia FECIOARĂ nu este adevărat! Eu am o relaţie de cinci ani cu un bărbat din zodia aceasta şi pot spune despre el că este CEL MAI BUN OM DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE: FRUMOS,SUFLETIST,CINSTIT,IUBITOR,SENSIBIL,PROTECTOR,INTELIGENT şi lista ar mai putea continua. TOT PE EL L-AŞ ALEGE DACĂ AŞ DA TIMPUL ÎNAPOI!

Lasă un comentariu